Kalite Politikamız


KALİTE POLİTİKAMIZ

Hizmet alanlarımızda kalitede lider olabilmek için maliyetlerimize bağlı olarak eğitimli ve nitelikli çalışanlarımızla, müşterilerimizin ilk ve süregelen ihtiyaç ve beklentilerini karşılayacak kalite seviyesini sağlayacağız ve faaliyetlerimiz süresince çevreye saygılı olacağız.

 

Firmamız stratejileri ve tarif edilmiş hedefleri doğrultusunda;

 

Müşterilerimize beklentilerinin üzerinde hizmet vererek memnun etmek bunu sağlamak için sürekli iyileştirme ve geliştirme çalışmalarında bulunacaktır.

 

Bütün birim çalışanlarımız kalite hedeflerimizi yerine getirmek üzere çalışacaktır. Bu sebeple her çalışan üzerine düşen görev ve sorumlulukları tam olarak yerine getirecektir.

 

Kalite hedefi olarak ‘’0’’ (sıfır) hata prensibi geçerlidir. Kalitede yeterlilik yoktur. Sürekli iyileştirme geliştirme vardır.

 

Çalışan personelin eğitimi başarısını etkileyen en önemli öğedir. Bu neden ile personel eğitimi sürekli olarak devam edecektir.

 

Gelecek nesillere mutlu olabilecekleri bir dünya bırakmak için çevreyi temiz tutacak ve doğal kaynakların israfını önlemek için elimizden geleni yapacağız.

KALİTE HEDEFLERİMİZ

1) PERSONEL EĞİTİMİ Kişi başına düşen eğitim.

2) MEMNUNİYET İç ve Dış müşteri tatminini Yükseltmek

3) MÜŞTERİ ŞİKAYETİ Şikayet oranını azaltmak

4) İŞ KAZASI Oluşmasını önlemek

5) SEVKİYAT Gecikmeleri azaltmak

6) TAŞERON EĞİTİMLERİ Kalite politikamızın taşeronlara aktarılması tecrübeli taşeronlar ile çalışılması

7)* EKSİKSİZ PROJE TAMAMLAMAK

* SÖZLEŞME SÜRESİNDE İŞİ TAMAMLAMAK

* İŞ BİTİRME BELGESİNİ İMZALATMAK

* İŞ BİTİMİNDE MÜŞTERİ EĞİTİMİ

* İŞ BİTİRME DOSYASI HAZIRLAMAK

* KULLANIM TALİMATLARI HAZIRLAMAK

* İŞLETMEYE ALMA VE KONTROL FORMLARINI KULLANMAK

8) ETKİN TAKIM ÇALIŞMASINI SAĞLAMAK

9) * BİLGİNİN AÇIK VE İKİ YÖNLÜ İLTİŞİMİNİ KOLAYLAŞTIRMAK,

* HAFTALIK PLANLAR

* BÖLÜM TOPLANTILARI

* İÇ YAZIŞMALAR

* BİLGİSAYAR KULLANIMI(EMAİL)

* DOSYALAMA SİSTEMİ

10) *KAYNAKLARIN ETKİN DOĞRU KULLANILMASI

*ARAÇLARI TEMİZ VE BAKIMLI KULLANMAK

*AVADANLIKLARI TEMİZ KULLANMAK

11) * GEÇMİŞTEN GELEN TECRÜBELERDEN BİLGİ AKTARIMI YAPMAK

KALİTE PLANI

SORUNLAR ORTAYA ÇIKMADAN ÇÖZÜMLER OLUŞTURMAK.(GEÇMİŞ DENEYİMLERDEN ALINAN DERSLER).

 

DEĞİŞEN TALEP KARŞISINDA UYUM SAĞLAYABİLMEK ( MÜŞTERİNİN TARİF EDİLMEMİŞ

İHTİYAÇ VE BEKLENTİLERİ)

 

İSTENİLEN ZAMANDA İŞİ DOĞRU YAPMAK.(Projesine,teknik şartnamelere ve işletme kurallarına bağlı kalarak.)

 

PROGRAMA UYMAK(GERÇEK VERİLERLE OLUŞTURULAN PROGRAMLAR DAHİLİNDE HAREKET ETMEK)

 

KALİTE YATIRIMDIR. İŞİ BİR DEFADA DOĞRU YAPMAK.

 

ALGINAN KALİTEMİZİN ÖLÇÜLMESİ (MÜŞTERİ MEMNUNİYET ANKETLERİ),TAM İŞ

TESLİMİNİN GERÇEKLEŞTİRİLMESİ

Kalite Politikamız




Armatür
Kalorimetre Isı Pay Ölçer
Klimalar
Kombiler
Laminant Parke
Merkezi Sistem Kazanlar
Panel Radyatör Havlupan
Şofbenler
Vitrifiye

 
  Copyright © Uygar Mühendislik Tüm Hakları Saklıdır.
Adres : İsmetpaşa Mahallesi Asafpaşa Caddesi No : 31/A ÇANAKKALE TELEFON NO : 0 286 212 01 17 E-POSTA : uygar@uygarmuhendislik.com.tr